Werkwijze

Onze werkwijze bestaat uit zes stappen. Als er iets niet duidelijk is, neem dan contact met ons op.

Stap 1 Inschrijving
Stap 2 Aanvraag indienen
Stap 3 Wij zoeken een hulp (m/v)
Stap 4 Kennismaking met de hulp
Stap 5 Contract afsluiten met de hulp
Stap 6 Het schoonmaakabonnement

Stap 1 Inschrijving

Jouw eerste stap op weg naar een schoon en fris huis, is je in te schrijven via ons inschrijfformulier. Na jouw inschrijving krijg je van ons een mail met een link om jouw inschrijving te activeren. Pas nadat je jouw inschrijving hebt geactiveerd, is jouw inschrijving voltooid.

Stap 2 Aanvraag indienen

Via de link in de activatiemail kom je op de aanvraagpagina terecht. Hier kun jij jouw wensen en eisen met betrekking tot de hulp aan ons doorgeven. Voorbeeldeisen die je kunt indienen zijn:

  • Het aantal uur per week dat je de hulp nodig hebt
  • Niet allergisch voor hond of kat
  • De werkzaamheden die de hulp moet uitvoeren

In de activatiemail vind je ook jouw wachtwoord om in te loggen op jouw persoonlijke pagina. Hier kun je jouw persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen. Maar je kunt hier ook jouw contracten bekijken en jouw aanvraag aanpassen.

Stap 3 Wij zoeken een hulp (m/v)

Zodra wij jouw aanvraag hebben ontvangen, starten wij met de zoektocht naar een passende kandidaat. We houden hierbij zoveel mogelijk rekening met jouw opgegeven wensen en eisen. Als we iemand hebben gevonden, laten we jou dat weten. Je kunt dan contact opnemen met de kandidaat. Let op! Zodra je van ons de mail ontvangt dat wij een hulp hebben gevonden, start jouw jaarabonnement. Je betaalt dan maandelijks de abonnementskosten voor het schoonmaakabonnement. Ook als jij besluit geen contact met de hulp op te nemen. Na 1 jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.

De kandidaat die wij aan jou koppelen, woont altijd in jouw regio. We proberen zoveel mogelijk te voldoen aan de door jou gestelde wensen en eisen. Houd er rekening mee dat wij niet mogen selecteren op leeftijd, geslacht en afkomst.

Stap 4 Kennismaken met de hulp (m/v)

Jij moet zelf contact opnemen met de hulp om een kennismakingsgesprek in te plannen. Is er een klik en gaat de kandidaat aan de slag? Geef dit aan ons door. Wij zorgen dan dat de hulp definitief aan jou gekoppeld wordt. Is er geen klik? Geef dat ook door. Wij gaan dan op zoek naar een nieuwe kandidaat. Hiervoor betaal je niets extra. Dit is onderdeel van het schoonmaakabonnement.

Stap 5 Contract afsluiten met de hulp

Gaat de hulp bij je aan de slag? Leg alle afspraken vast in een contract. Dan weten jullie beiden precies wat je met elkaar hebt afgesproken. Je kunt via ons een gratis voorbeeldcontract downloaden. Zodra je een contract afsluit, mag jij gebruikmaken van het dekkingsfonds als je hulp schade veroorzaakt tijdens het werk.

Stap 6 Het schoonmaakabonnement

Als wij een kandidaat hebben gevonden die aan jouw wensen en eisen voldoet, ontvang je van ons een mail of een chat met het verzoek contact op te nemen met de kandidaat. Het schoonmaakabonnement start dan ook. Vanaf dat moment betaal je ons € 14,95 per maand. Voor dit bedrag per maand hebben wij de eerste match met een kandidaat gemaakt, heb jij de garantie dat wij een nieuwe hulp zoeken als de hulp stopt en mag jij gebruikmaken van het dekkingsfonds als de hulp tijdens het werk schade veroorzaakt in jouw woning. Daarnaast betaal je de hulp voor elk gewerkt uur € 14,50. Dit is een all-in bedrag. Kijk op de pagina ‘wetgeving’ voor meer informatie.

Als je vragen hebt, mag je altijd contact met ons opnemen. Wij staan voor je klaar.

Ik wil me graag inschrijven voor een hulp (m/v)

Garantie

Je krijgt bij De Witte Werkster garantie gedurende de gehele looptijd van jouw abonnement

Grootste aanbod van NL

Wij hebben meer dan 314.731 werksters beschikbaar voor jou

Geen wachtlijsten

Meer dan 87% van de aanvragers vindt binnen 3 dagen een hulp